aktualizováno | 11.08.2017 10:15:30 | edda | přečteno: 630x
Psali jsme před osmi lety... včetně komentářů
Komentář - Prachatice
 
 
 
 
 
 
 
 

    O víkendu 13.-14. června navštívili účastníci našeho seriálu na Zlaté stezce ležící Prachatice, aby zde hledali ideální stopu a bojovali o co nejrychlejší časy na trati, kterou jsme překřtili na „ český Rechberg“ . Trať je opravdu superrychlá s kvalitním povrchem, což dávalo tušit, že pokud se někdo dostane ve vysoké rychlosti do problémů, následky nebudou tak mírné, jako na minulém závodě na pomalé trati ve Kdyni. Tušení, bohužel, nezklamalo. Několik jezdců, kteří nedokázali opanovat své vášně a z krotit přemíru snahy po rychlejším čase, hodně ublížilo svým strojům. Tonda Široký si bolestivě natloukl i tělesnou schránku, ale jak jej známe, objeví se, co nejdříve to půjde, mezi námi zdráv a vesel.

   Organizaci závodu vzali do ruky místní. Ředitel závodu Karel Švec a jeho lidé, jak jsme je poznali, jsou velmi obětaví lidé a pro závody zapálení nadšenci. Trať zabezpečovalo velké množství pořadatelů, kterým patří naše velké díky. Ke spokojenosti jezdců přispělo i to, že Karel chtěl slyšet názory jezdců a reagoval na ně. Tak byl na přání jezdců po prvním tréninku posunut start a upraven jeden retardér. To, že se chystá ve velkém stylu nejen závod, ale i doprovodný program, jsme už tušili ze zpráv před závodem. Sobotní vyhlášení výsledků s rautem a diskotékou okořeněné barovou obsluhou nahoře bez a mezi námi, ani dole toho slečny moc na sobě neměly, se povedlo a každý si mohl přijít na své. U topless baru jsem viděl obrázek, který mne velmi pobavil. Děvčata za barem, před ním tři mladíci s červenýma ušima a chumel lidí, ale otočených k baru zády, protože na notebooku sledovali závodní auta. Karle, příště jim na baru postav elektrickou autodráhu a uvidíš ten úspěch. Jsme rádi, že jsme prachatické pořadatele poznali a doufáme, že nás příští rok k sobě opět pozvou.

   K závodům bylo přijato 101 jezdců, mezi stálé účastníky seriálu zavítalo několik nováčků a pár se jich dostalo i na stupně vítězů. Ve všech třídách se odehrávaly zajímavé a napínavé souboje.

Třída SE 1400

   V sobotu to byl napínavý den Tomáše Mészárose. Nejprve v prvním tréninku havaroval, ale ohleduplně k závodícím kolegům až za cílem (což by mohl být tak trochu návod i pro ostatní, když už s tím chcete praštit, tak až za cílem, aby ti, kteří se spokojí s pouhým ježděním a bourat je nebaví , nebyli zbytečně zdržováni), aby nenarušoval program tréninku. Suzuki pomohlo několik pádných ran kladivem, oni jí Japonci vyrábějí z celkem kujného plechu, zbytek obstarala stříbrná lepící páska, nezbytná proprieta každého rychlého jezdce a samotnému závodníkovi pomohl důrazný proslov manažera a mechanika v jedné osobě, vlastního otce.Obojí přineslo kýžené ovoce v podobě prvního místa na stupních vítězů, druhé místo, jen tři setiny za prvním, vybojoval bratr Jakub Mészároš, pohár za třetí místo si vyjel napravený hříšník Antonín Eliáš, kterému zas na druhé místo chybělo ani ne pět desetin. Tomášovi Mészárosovi se na nejvyšším stupínku zalíbilo tak, že tam nikoho nepustil ani v neděli, kdy se mezi bratry podařilo vklínit Peugeota stříbrnému Láďovi Rosičkovi, třetí byl tedy Mészáros Jakub, na Tondu Eliáše zbyly v neděli brambory.

Třída SE 1600

   Třídě vévodí Radek Chamola s Hondou CRX III, ten je zdá se neporazitelný. Stříbro bral po oba dny Petr Crhák s Citroenem Saxo VTS. V sobotu si třetí místo vybojoval Antonín Široký startující s Peugeotem 106. To jej zřejmě namlsalo tak, že v neděli přecenil své schopnosti a po bočním nárazu byl s bolestivou zlomeninou klíční kosti a naraženým celým člověkem převezen do nemocnice. V neděli předvedl velké zlepšení Tomáš Sosna s Hondou CRX, když po sobotním sedmém místě zabojoval a vyjel si bronzové umístění.

Třída SE 2000

   Dva zlaté poháry si z Prachatic do Berouna odváží v kapse Jan Semlbauer s Hondou ITR. Zbylé dva stupínky si pro sebe zabrala rodina Klokočkových, Ladislav s Alfou Romeo (tentokrát vzal na vyhlašování děti, aby neprošvihl dekorování, jako ve Kdyni) a Radim s Renaultem Clio, ti aby si nezáviděli, si svá umístění ze soboty prohodili.

Třída SE +2000

   Létající Fin Teemu Tirronen zvítězil po oba dny s bezpečným náskokem. V sobotu patřilo druhé místo nováčkovi v našich závodech Štěpánu Koubovi, díky jemu jsme viděli poprvé závodit nové Subaru Impreza WRX Sti hatchback. Štěpán se dostal na stupně vítězů i v neděli, kdy skončil třetí. Bronzovou příčku v sobotu vybojovala Daniela Komárková pilotující Mitsubishi Lancer EvoIX. V neděli bouchly saze ve Viktorovi Kunstovi a přivezl EVO VI na druhé místo.

Třída E 1400

   V nejslabší třídě závodních vozů patří double ing. Janu Holečkovi s propracovaným Favoritem, po oba dny stříbrný družecký závodník Milan Andruchovič s krásnou siluetou Š 1000 MB. Třetí v sobotu byl místní matador, rallyeman Pavel Kundrát, startující na Fabii, v sobotu se před něho dostal a třetí místo vybojoval Miroslav Havrda startující stejně jako vítěz na Favoritu.

Třída E 1600

   Jednou jsi dole, jednou nahoře, platilo měrou vrchovatou pro Karla Patočku. V sobotu jasný vítěz ( i s penalizací za teč retardéru), v neděli první po první jízdě, ve druhé jízdě opřel svého Pick upa do svodidel a následoval smutný konec. Druhé místo v sobotu patřilo Vítkovi Novotnému s dalším Pick upem, který v neděli hbitě obsadil uvolněnou nejvyšší příčku. Třetí v sobotu skončil Petr Krejza s Hondou Civic, jak už tušíte v neděli se posunul na druhou pozici a tak se na třetí stupínek dostal ještě další Pick up pilotovaný Radimem Kudrem.

Třída E 2000

   V této třídě když jede, tak nemá konkurenci Jan Kočiš. Háček je v tom „když jede“ a s rozstřelenou Fabií toho moc neujede. V sobotu po první jízdě měl Honza jasně v této třídě nejrychlejší čas, ve druhé, místo klidné jízdy zvolil vcelku neúčelný a zbytečný útok na časy konkurence z nejsilnější třídy, i přes to, že absolutní klasifikace není vyhodnocována a skončil mimo trať s rozbitým autem a pro zbytek víkendu dozávodil. V sobotu zvítězil rychlý Pavel Milan Černý na Hondě ITR před Fordem Fiesta Miloše Langa. Ten v neděli ve druhé jízdě zatáhl a podařilo se mu svého rivala porazit. Zlatý pohár mu nnáleží právem. V sobotu skončil třetí další nováček mezi startujícími, Ondřej Havlík se svým Peugetom 205 Evo III. V neděli vybojoval třetí místo Martin Čábela přestoupivší ze sériových aut. Pohár za třetí místo je náplastí za jeho celovíkendový boj s trucující spojkou.

Třída E +2000

   Zde se o nechtěné vzrušení postaral ve druhé sobotní závodní jízdě Martin Kožmín, když stylem „panna orel panna orel“ poslal vůz do stráně a zle své EVO poničil. Titul Demolition Man mu ale vydržel jen do nedělního dopoledne, kdy odpravil svého nádherného Jaguára XJS Jaroslav Rejka. Divoká kočka z Coventry ukázala drápy, vymkla se z jezdcovy kontroly, následoval výlet mimo trať, čelní náraz do stoletého pařezu a následný přemet na střechu. Jezdec byl odvezen do nemocnice na kontrolu, ale po chvíli nám ho vrátili, jen s límcem kolem krku.

  V sobotu nejlépe vyšel z litého boje v této třídě Pavel Ulman, jehož BMW tato trať opravdu seděla. Druhý dojel Jan Kotrba na Mitsubishi EVO IX, daní za rychlé časy byla poškozená převodovka, která si postavila hlavu a v neděli už Honza nestartoval. Třetí skončil Aleš Komárek s Mitsubishi EVO MRFQ 600( ať už to znamená cokoliv). Čtvrtý byl Eda Patera, kde mechanici dokázali opravit prasklé svody k turbu, ale trénink chyběl.

  V neděli došlo k několika změnám. Před kamionem Martina Kožmína se jakoby mávnutím kouzelného proutku objevilo, k převeliké manželčině radosti , další Mitsubishi, které jakoby tomu sobotnímu z reflektoru vypadlo. Také na Edově Subaru mechanici zapracovali, přemluvili turbo ke spolupráci, měnilo se i nastavení podvozku. Aleš Komárek nic řešit nemusel. Bylo jasné, že nás čeká velký boj mezi Alešem a Edou. Odhodlání nedat svou kůži lacino bylo u obou jasně zřetelné. V první jízdě zastavil Eda časomíru na do té doby nejrychlejším čase, na to ještě Aleš zareagovat nestačil a jel na úrovni sobotních časů. Do druhé jízdy ale vsadil vše, překonal Edův čas o 114 setin, stanovil rekord tratě a i když Edovo turbo opět zlobilo, náskok z první jízdy stačil E.Paterovi k vítězství. Jako takové menší pofoukání bolístky posloužil Martinu Kožmínovi pohár za třetí místo.

H 1300

   V historikách dovezl vítězství pro Kožmínův tým Antonín Muzikant na sněhobílé Škodě 130 RS, druhý na dalším boleslavském typu 130 Rapid se umístil Antonín Krameš a trojlístek okřídlených šípů na stupních vítězů doplnil Petr Roman s modelem 130 LR. V neděli dokončili jen dva startující v pořadí A. Muzikant, L. Krameš.

H 1600

   V historických šestnáctistovkách bral dvojité vítězství, po dovolené u moře náležitě odpočatý, Jiljí Chmelař na Mini Cooperu. V sobotu byl druhý soutěžák František Fadrný na speciálu bývalé skupiny B, Ladě VFTS, před třetím Ladislavem Rosičkou otcem na Toyotě Corolla a v neděli ho „hači roku“ dovezla pro stříbro.

H +1600

   Všichni sledují s pobavením boj v týmu Ivo Krále, kde jeho střídač Václav Roll vyvíjí velkou snahu porazit jej. Ale v Prachaticích k tomu dojít nemohlo, Ivoš žádnou chybu neudělal a v každé jízdě svého soka porazil a stále v této třídě kraluje. Po oba dny bylo obsazení stupňů vítězů identické, když se třetí vždy umístil Jiří Šarocha na žlutém BMW 2002 ti.

   V Prachaticích se nám všem moc líbilo, škoda smolných havárií, Toníkovi Širokému všichni držíme palce a přejeme brzké uzdravení. Velký dík a hluboká poklona patří Karlu Švecovi a jeho týmu, doufáme, že se příští rok sejdeme všichni znovu a přijedou i ti, kteří udělali tu velikou chybu, že zůstali doma.

                                         Jarda Malík

 

 

 

 

 

 

 

  

Josef Kroh | 18.06.2009 23:28:52
Ještě další várka fotek od FotoFoxe http://fotofox.rajce.idnes.cz/Zavody_do_vrchu_Prachatice_13._-_14.6.2009/#album
R.Klokočka | 18.06.2009 12:31:19
to Jirka P.:Všechno co jsi napsal tak s tím souhlasím jinak klobásu si dej v tom to není jedeš moc pěkně :-) jak říkáš tloukli jsme se v sekundě aspoň to bylo zajímavý díky za přání k dovolené nápodobně.Jinak se těším na ještěd tam se sejdem a dáme pivo.P S:v Berouně neudělej ostudu Renaultu :-D.
Jiří Pilch | 18.06.2009 12:09:00
Ahoj všichni.Jak koukám a čtu,tak mě mrzí,že se dohadujete o takvejch ptákovinách.Myslim si,že by jse měl každej strat sám a když ne,tak at se aspon představý.Jinak závody byly super a ještě o to větší boj mezi námi v SE-2000.Vždyt v první závodní jízdě v neděli jsme se tloukli čtyři v jedný sekundě s tak malim rozdílem na takhle dlouhym kopci-tomu říkám boj.Mam pořád usměv ve tváři,když si vzpomenu na tatku Klokočku,jak vylejzá ven z auta,pusu od ucha k uchu,podává mi ruku a řve "rád tě tady na hoře vidim"to bylo moc milé.Berte závody jako super odreagování z toho občas dost ustaraného života,vždyt je to to jediné kde se takhle můžeme vyřádit.Jinak přeji klukům Klokočkovic pěknou dovču.Ps:příšte bude o jednu klobásku mín,at to trošku jede.Těším se na další závody.Ahoj Jirka Pilch.
Pavel Černý | 18.06.2009 10:47:20
to Josef: díky za odkaz, mrknu. zkusím se i domluvit. :)
Honza Semlbauer | 18.06.2009 10:26:29
to Klokockove: Kluci vy jedete moc hezky! A ty Radime kurna zrychlujes :) Jsem rad, ze jsme pratele a kdykoliv budete chtit radu nebo pomoc, tak vite, ze cokoliv pomohu :) Gratulace Klaro Racing Teamu k super umisteni! jen tak dal!
Radim Klokočka | 18.06.2009 10:07:18
Koukám že místo,aby jsme se radovali z krásných závodů tak tady máme nějakého tajného rejpala,který se to snaží kazit.No nic bylo to fakt super mě se to moc líbílo nevěřil jsem co udělají AVONY v tu chvíli jsem měl uplně jiný auto a taky to teprve dostávám do ruky musím se hodně učit,aspoň žě HONZA Seml. poslal ten onboard a vím jak se to má jezdit :-D. MOC PĚKNÝ HONZO. Ale poprvé v životě 2a3.místo to je pro mně nezapomenutelný.My v teamu jsme měli velkou rivalitu:-) Táta s Alfou a Já s Renaultem,ale oba dva jsme měli velkou radost jsme společný team a 4poháry za víkend je fakt dobrý.Díky Všem klukům ze skupiny SE-2000 byl to super boj.Jinak my jedeme na dovolenou a Hronov ani Beroun nestihnem ten Nás nejvíc mrzí ,tak kluci bojujte a hlavně ať se nic nestane Vám a autíčkům přejem hodně štěstí. Jo a děkuji všem organizátorům a řediteli závodu za nejkrásnější kopec,který jsme zatím jeli.KLARO RACING TEAM-L.Klokočka,R.Klokočka
Josef Kroh; | 18.06.2009 09:42:20
Kamera je koupená přes http://www.gopro.cz/ Jsou tam ceny v Kč a myslim, že se s nima nechá dohodnout i na nějakej výhodnej spolupráci. Moc lidí to tady v čechách eště nemá a oni honí propagaci.
Pavel Černý | 18.06.2009 01:17:44
jinak tady je můj onboard z druhé nedělní jízdy: http://www.youtube.com/watch?v=eBETOzojruo
Pavel Černý | 18.06.2009 00:02:27
to Josef Kroh: ty jo, to jsou fakt zajímavý záběry! kdes tu kameru kupoval? koukal jsem, že stojí 200usd
Pavel Černý | 18.06.2009 00:00:39
to S-2000: 1. buď mám názor, nestydím se za něj, řeknu ho a taky se podepíšu - nebo jsem zticha a nechám si to pro sebe. sorry, ale plácat kolem sebe anonymně je prostě zbabělost a slabost. 2. myslím, že kdo s Eddou jezdí a zná Honzu, tak ví, že on je ten poslední, kterej by dělal něco proti pravidlům. jeho auto znám a vím, že je čistý. nebo co si jako myslíš, že není fér, když říkáš "A prý skoro na cokoliv dám protest neprohraju"?? to jsou fakt hodně silný slova. nevidím důvod, proč by měl jít Honza do E, když má auto čistý a soutěží férově. ITR je prostě pecková kára a Honza má ruce, srdce i mozek na správným místě, takže vyhrává. pokud opravdu máš S2000 a nejen machruješ podpisem, tak jdi do SE taky závodit a Honza nemá šanci, protože sériová S2000 je určitě rychlejší než sériová ITR...
Josef Kroh | 17.06.2009 23:31:08
2 Honza S.:Kamera je na přednim nárazníku před maskou.Používám GoPro a na tohle je fakt dobrá. Jinak další galerie fotek na http://www.ci5.eu/foto/dovrchu09/
Honza Semlbauer | 17.06.2009 23:03:36
to Josef Kroh: ty voe.. velky respekt... kdes mel tu kameru? vypada to jako kur...vsky rychla jizda.. nadhera.. diky! to Pavel Baum.: diky moc Pavliku, ale neni proc smekat :) ale me Holcicce tve smeknuti vyridim :)
Josef Kroh | 17.06.2009 22:26:59
Perfektní jízda Honzo, gratuluju! Jen pro porovnání moje první nedělní runda http://www.youtube.com/watch?v=RGC9xxeWh-E
Pavel Baum. | 17.06.2009 21:48:00
Honzo, to nemá chybu! Smekam. Nádherná jízda a ten zvuk Japonce ve vysokých otáčkách. Flexa hadr... :oD
Honza Semlbauer | 17.06.2009 20:31:59
pro ty, kterym tak nejak nevadim, treba se vam tam neco bude libit.. ikdyz ta kamera na konci se pokazila :( http://www.youtube.com/watch?v=8cQIyXKiMBc
Honza Semlbauer | 17.06.2009 18:33:15
to mas pravdu, ja prave tim, ze se ani neumi podepsat, odepisuju.. protoze si tady vylejva srdicko o prvnim mistu a pritom prvni nemuze byt ani bezemne... do ted jsme tu byli ja, martin, michal, jsou tu klokockove a petr cerny atd. atd. :) a stejne bude az za nima :) taky koncim, kdyz mi to bude chtit osobne rici nebo se podivat, tak at me kontaktuje :)
Jenda Kočiš | 17.06.2009 18:04:02
Honziku já už bych na to snad ani nereagoval, to co napsal tady ten mladík nebo pán co se stydí za své jméno je zase blbost. Na Berouně se uvidí kdo ten protest podá a jestli vůbec. S touhle debatou končím nemá to úroveň už jen ty keci o prvním místu, fakt ubohý. Mějte se kuci. Čus
Honza Semlbauer | 17.06.2009 17:45:50
to S do 2000... no nevim kdo by mel takovyhle problemy :) zrovna samosvor by v Prachaticich moc nepomohl :) a co se tyka toho ze se nepodepises, tim spis si kazdy mysli o tobe co si zac... kazdy, at to byl i treba Karel Boura, tak se podepsal pod cokoliv co napsal. takhle te bereme pouze jako spodinu co tu vykrikuje a sam se boji :) Jinak klidne me dej protest na cokoliv :) a ja ti rad auto zpristupnim, me to problem nedela :) Jo a jestli chces neco predvest s itr, tak co vim, tak jsou tu jen 2 dalsi lidi s integrou, takze si bud Pavel nebo Martin :) tak to je dobra schizofrenie :) ale vazne je mi to jedno, az mi to reknes do oci nebo se podepises, budem se bavit dal... takhle si jinak myslim, ze fakt si pitomec co nepozna ani jestli auto jede na jednicku nebo na ctyrku :)
Vik | 17.06.2009 17:40:59
Trvám na opakování tiskové zprávy, neb jsem byl duhej v neděli :) Jinak Honzové a pany S do 2K, myslím že je lepší tohle řešit osobně a ne takle. Pokud se někomu něco nelíbí řekněte si to osobně.
S do 2000 | 17.06.2009 16:52:03
to Pavel Černý: tak ať jde jezdit s váma tam bude mít aspoň konkurenci a nám to vadit vůbec nebude, protože s ním stejně nikdo nezávodí...akorát bere zbytečně 1. místa, mě by to možná ani nebavilo jezdit takto.. To Honza Semlbauer a Kočíš: integra může mít samovor, ale ten je tak slabej, že popisu kontroly FIA je, když bude jedno kolo vyheverované a zařadí se 1.st. auto nespadne!!! Což může vklidu všem predvést sám bez protestu. A prý skoro na cokoliv dám protest neprohraju.. Jinak S2000 je opravdu hezké auto, tak jej nebudem špinit. S pozdravem a na Berouně zdar. A omlouvám se za to, že se nepodepíšu. Nikdo by se nepodepsal. :-)
Ludánek | 17.06.2009 15:26:20
pár foto z Prachtic 14.6.09 foto zde: http://zuluko.rajce.idnes.cz/Zavody_do_vrchu_Prachatice_14.6.2009/#album
Jenda Kočiš | 17.06.2009 15:11:29
Jste uplně vedle chlapci. Totiž ten ZNALEC na trati odhalil že Honzik má na Integře namontován samosvorný diferenciál:-DDD tudíž ty peníze jsou na protest, kterej se platí. Že mám pravdu pane S-2000?:-D
Honza Semlbauer | 17.06.2009 14:58:51
to Pavel Cerny: Pavliku diky, na Vas nemam, vy tam jste trosku jinde... ale myslim, ze asi S-2000 myslel, ze si veme vic penez, aby me uplatil a nechal ho jet.. jenze to prachama nekoupis :) i kdyby me nekdo daval penize, tak z hrdosti to nepustim :)
Pavel Černý | 17.06.2009 14:51:10
to S-2000: co jako myslíš tím "vzít si víc peněz" vůči Honzovi S.? to jsem nějak nepochopil, asi jsem pomalejší... Každopádně Honza jezdí báječně a rve se obvykle o časy s náma z E1-2000.
Honza Semlbauer | 17.06.2009 12:39:36
to S-2000: skoda, ze se nedokazes podepsat jmenem, mozna by si lide udelali obrazek o tom kdo pise takove kraviny :) Jinak ja si hezky zazavodil a treba v sobotu, nez vyletel Michal Slovacek byl nas rozdil asi 0,6 sec. Je videt, ze to fakt sledujes a spehy si posilej kam chces ty joudo :) Me auto je uz tolikrat kontrolovany, ze si klidne muzes privest mnohem vic penez, pokud si je tedy neutratil za ty tvoje spehy :D kazdopadne si me hezky pobavil, tak dekuji ty S-2000 :) skoda jen, ze si beres do nicku jmeno tak krasneho auta pro tak hloupeho cloveka :) pac a pusu
Jenda Kočiš | 17.06.2009 08:41:28
Pavle Fabka řikala že výlety se jí moc nezamlouvaj a že prej příště by to bylo lepší po silnici. Jinak škody by neměly bejt tak hrozný. Ted to jen záleží jak rychle se stihne vyrobit nárazník a chladič. box.
Jenda Kočiš | 17.06.2009 08:36:04
Jardo já se vůbec nezlobim, přiznal jsem že to byla chyba a jen jsem chtěl vysvětlit jak se na to dívám. Tak pěknou dovolenou, at Ti tam vše vyjde a pořádně si odpočineš!
Jarda M. | 16.06.2009 23:56:17
Mám radost, když se vám komentář líbí, díky za kladné reakce. Jendo Kočiši, tak už se nezlob, ještě Tě určitě mockrát pochválím. Odjíždím na dovolenou, nebudu mít připojení, tak ať Vám to všem v Hronově dobře dopadne a těším se na shledanou v Berouně. Ahoj, Jarda
Kohoutek1 | 16.06.2009 19:51:57
Milý Jardo, už jsi předčil i Dalibora Janka jako komentátora závodů. Pokud se to povede, dotáhnu ho na Beroun a měl by Ti složit poklonu za bezvadné články a komentáře. Jsou to opravdu nejlepší a kvalifikované postřehy. Moc se těším na Tvoje další... Jirka
Pavel Černý | 16.06.2009 15:13:27
to Honza Kočiš: Honzo, jak je na tom auto po tom výletu?
S-2000 | 16.06.2009 13:32:40
To Honza Semlbauer: Nevím s kým jsis hezky zazávodil, ale ten tvůj odskok je natolik razantní, že jsem poslal špeha na trať(znalec) a ten mi se 100% jistotou řekl, že si do Berouna mohu vzít více peněz. Jinak pořadatelům mnohokrát děkuji za hezké závody. Mají 1 s *.
M.R.T: | 16.06.2009 09:19:32
Děkujeme všem pořadatelům a účastníkům závodů v Prachaticích za krásné závody. A děkujeme za povedený komentář k závodům (manážerovi ukápla i slza :-). Mesi Racing Team.
Honza Semlbauer | 15.06.2009 23:08:34
Ja si Honziku taky nemyslim, ze byl zbytecny ten utok, skoda jen te chyby. Je krasne te sledovat na trati a jeste hezci, ze s dvoulitrem porazis takrka vsechny absolutne. Techniku mas super, ale si i skvely ridic, takze proto takovy rozdil. Ne vzdy zalezi jen a jen na technice... kdybys nemel srdce, tak te tady na te trati muze pojet hafo jinych... Snad to brzy opravis a zas se budem moci kochat tvou jizdou... A nezapomen, i mistr tesar se jednou utne :) gratulace k casum a jen tak dal... PS: ostatni E-2000 jeli taky skvele. PS2: na tehle trati nemeli bohuzel moji ostatni konkurenti dost sanci, proste kazda trat sedne nekomu jinemu a i jinemu autu. A taky jsem se chtel treba priblizit Dance :) (promin Danco :), ale Ales zbabele utekl od stareho auta k specialu, tak toho uz vubec sanci nemam, tak to zkousim na tebe :D) a taky jsem nemusel, naskok jsem mel taky velky, takze te chapu :) Kazdopadne velky respekt vsem z SE-2000, bojovali jste uzasne a tesim se dal a dal! Diky, ze s Vami mohu bojovat...
oranžáda | 15.06.2009 22:45:40
Dost těžce nesu, že zatím nevrčíme a ta přestavba auta ne a ne být dokončena. Tak sleduji tento seriál ZAV alespoň na těchto stránkách. Komentář Prachatice (a i ostatní) skvělý. Snad se nám to letos podaří a přijedem. Zdravím známé i zatím neznámé Josef Bělohlávek
Pavel Černý | 15.06.2009 22:33:00
podle mě zatím nejlepší trať a organizace - díky všem zúčastněným za to!!! jen škoda těch bouraček :(
Josef Kroh | 15.06.2009 22:29:02
Určitě parádní závody!Škoda že nemůžu jet víc závodů tak skvělýho poháru.Pokud se příští rok pojede u nás znovu, rozhodně pojedu.
Miloš | 15.06.2009 21:45:04
Ještě musím poděkovat všem i za Teemu T., kterej musel odjet dřív a tudíž nebyl na vyhlášení. Tady jeho onboard z EVO 9: http://www.youtube.com/watch?v=Sak_S81kGjk
Petr Janoušek | 15.06.2009 19:02:01
Děkuji celému org.týmu za skvěle připravený závodní víkend bylo to super a těším se na další akční atmosféru ještě jednou díky Petr
Pavel Baum. | 15.06.2009 18:34:37
Jo a Jardo, opět krásný komentář a shrnutí ze závodů. Krásně se to čte a vždy se na Tvůj článek těším.
Pavel Baum. | 15.06.2009 18:32:30
I já se přidávám se slovy díky ve všech směrech! Od organizace nejen pořadatelů (informace o blížícím se času startu své kategorie, řazení, výsledky, …), zázemí depa (včetně ochranky aut přes noc) a nás jezdců s doprovodem (ubytování se snídaní, vyhlášení vítězů v kulturáku s pozdějším perfektním programem, viz výše – skoro jak vyhlášení za celý rok :o) až po celou skvělou partu našeho seriálu, kde nezáleží na trati, počasí ani „výsledcích“. Trať byla opravdu rychlá, ale velmi dobře zabezpečná. Všem Vám díky. PS: Tomášovi Mészárosovi přezdívka ICEMAN sedne.
Jenda Kočiš | 15.06.2009 17:54:31
Chtěl bych moc poděkovat Edovi a organizátorům za perfektně zorganizované závody na překrásné trati. Za celý NK Racing Díky. A k tomu mému neučelnému a zbytečnému utoku bych dodal, že si to o něm nemyslím, prostě jsem udělal chybu, protože jsem jel rychle. Kdybych jel na jistotu tak bych si to pak jen vyčítal protože s klukama ve tříde se bohužel rovnat nemohu kvůli rozdílné technice a jet na jistotu mě nebaví, vím že jsem na první místo absolutně měl a udělal bych to znovu, zavody mě stojí všechny peníze které mám a nechci se na nich jen tak vozit a vyhrávat nad autama které jsou mnohem slabší než naše Fabie.
Honza Semlbauer | 15.06.2009 17:52:05
Všem děkuji za perfektní závody, super organizaci a dobrou náladu. Vážně krásný kopec se skvělým zázemím... Děkuji!!!
Rendy | 15.06.2009 17:38:06
Karle"Opravdu jsi předvedl,že pořádat kopec pro tebe je lehčí než RALLYE proto to mělo tak velkou uroveň po všech stránkách!!!!!Ještě jednou díky a nasadil jsi vysokou laťku pro vyhlášení nejlepšího kopce. Já ti dávám naprostou jedničku a doufám,že jsme ti udělali radost,alespon v sobotu počtem jezdců.Příští rok se to zlepší. Díky za vše.
Miloš | 15.06.2009 15:31:45
Také děkuji pořadatelům a všem zůčastněným!!! Trať i atmosféra tu byla fakt výborná. Tady onboard: http://www.youtube.com/watch?v=2oXY-DuRnAg
rosi | 15.06.2009 15:09:47
Kopec moc pekny!!souboj s klukama Mescarošema hlavne pak s Tomem zvaným ,,Iceman" nejvetši pecka!!!!!více takových tratí.dík
Ivoš | 15.06.2009 15:05:25
Velký dík pořadateli za obnovený kopec. Eda navíc dobře objednal počasí,prostě bylo to super.Všichni,kdo nepřijeli-mohou opravdu litovat! Na konci roku při hodnocení jednotlivých kopců budu mít opravdu zamotanou hlavu...Ivoš
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007