aktualizováno | 31.03.2015 10:42:23 | edda | přečteno: 14117x
RPR 2015 - Zvláštní ustanovení / program podniku/

Zvláštní ustanovení mototuristické soutěže

Memoriál Dalibora Janka“


Soutěž se jede jako klubová akce ÚAMK



Program podniku


 


Pátek 10.4.2015

11,00 – 14,30 hod Shakedown pro nové posádky

13,00 – 15,30 hod administrativní přejímky Učiliště Radotín

15,00 hod Rozprava pro zahraniční jezdce

14,20 hod Rozprava - rampa na dvoře

15,10 hod Start I. Etapy učiliště- od st.č.119 k č.1, pak 120,

15,15 hod SS 01 Hipodrom

18,50 hod Praha centrum - slavnostní start 1. vozu

20,01 hod SS 02 Barracks Strašice

21,48 hod Cíl Park Hotel


Sobota 11.4.2015

08,50 hod Park hotel Start do II.Etapy

09,49 hod SS 03 Landfill Černošín

10,55 hod SS 04 Airport Krásno

12,15 hod SS 05 Kart Cheb Oběd

13,31 hod SS 06 Farm Trstěnice

14,24 hod SS 07 Airport Krásno

15.30 hod SS 08 Kart Cheb

16,23 hod SS 09 Farm Trstěnice

16,55 hod SS 10 Landfill Černošín

18,00 hod Cíl Park hotel


Neděle 12.4.2015

09,30 hod Park hotel Start do III. Etapy

10,00 hod SS 11 Factory

11,07 hod SS 12 Barracks

12,50 Cíl Učiliště Radotín povolen předčasný příjezd

16,15 Vyhlášení výsledků – jídelna SOU


POZOR! Časy / kromě startů etap/ se mohou ještě mírně upravit + - minuta


Organizační výbor, činovníci


 

Tiskový mluvčí Kotek Petr 608 960 111


1.Činovníci – Ředitel závodu - Patera Eduard

Hlavní sportovní komisař Malík Jaroslav

Hlavní technický komisař Pažout Mirek

Technický komisař - Jarolímek Eduard

Vedoucí SS úseků - Linhart Roman

- Malík Jaroslav

- Flosman Petr

- Chýnovský Zdeněk


Styk se soutěžícími - Kotek Petr, Miroslav Fiřt

Administrativa - Klímová Zora

Tiskové středisko – UAMK

Trať, itinerář – Eduard Patera

 

 

 

 

Oficiální vývěska soutěže


1.Veškerá oznámení a rozhodnutí,stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na

oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru jídelny učiliště popř. u recepce

Park hotelu

2. Oficiální stránky www.edda.cz


 

Všeobecná ustanovení


1. Soutěž je pořádána jako klubová akce ÚAMK

2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím soutěže

3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění!

4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků.

5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace sportovního podniku

z důvodu vyšší moci,případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.

 

 

Trať


45% Silnice I,II třídy, 52% místní komunikace, 3% rozbité úseky, šotolina.

Itinerář bude předán při přejímce, je slepý.

1. Servisní prostor, parkoviště a cíl se nachází v učilišti Radotín / směr cementárna/. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné vozy.

 2. Délka tratě

- I. Etapa 148.4 km

- II. Etapa 358.9 km

- III. Etapa 127.1 km

      Celkem 634.4 km


3. Na trati je jedenáct tzv. Show section SS -tento úsek je na uzavřené trati, mimo

časové kontroly, posádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Start do

SS je tři minuty po ČK! Cíl je typu STOP!

Tyto úseky nejsou povinné. V případě vynechání dostanete stejný počet TB, jako   poslední aktivní účastník.

SS 01 50% asfalt, 50% zámková dlažba s trávou

SS 02,12 85% asfalt, 15% škvára, tráva

SS 03, 10 70% asfalt 5% panely, 25% šotolina.

SS 04, 07 90% asfalt 10% tráva, hlína

SS 05, 08 100% asfalt

SS 06, 09 80% asfalt 20% nezpevněné povrchy

SS 11 90% asfalt 10% šotolina

Každá posádka musí jet tak, aby byla schopna v případě problému na trati včas zastavit!


4. PC Průjezdní kontrola – a.

                                            b. PK tajná, většinou je spojená s RK ,

Nezaznamenaná PK = 100 trestných bodů

 

 

5. RC Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost, bude

většinou spojena s PK

- překročení do 5 km/h tolerance měření

- nad 5 km/h každý km = 10 trestných bodů,


6. TRC – kontrola dodržování průměru je tajná!

 

Příjezd do 15s dříve – 10PP

Příjezd více jak o 15s dříve – 100PP

 

7. ZKV – zkoužka stálosti výkonu Používalo s v rally sedmdesátých let

Na SS 12 musíte zajet stejný či lepší čas jak na SS 02!

Penalizace – za každou sekundu pozdějšího příjezdu 1PP

 

 

8. TC Časová kontrola – téměř vždy bude zřízena před SS úsekem a zároveň po SS.

- Bude označena jako A a B např. ČK 4A, ČK 4B

- Prostor ČK je 1m před a 1m za cedulí ČK

- Předčasný příjezd do ČK 100 trestných bodů

- Pozdní příjezd do ČK 1min= 10trestných bodů, max. 100bodů


 

Přijaté vozy

       1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1985 / novější do r. 1987, s penalizací 100TB, výjimečně novější penalizace 120TB/. Určující je začátek prodeje zákazníkům v Evropě!

2. Třídy

1. = A1- 1150ccm 5. = A2-1150ccm

              2. = A1-1600ccm 6. = A2-1600ccm

              3. = A1-2000ccm 7. = A2-2000ccm

              4. = A1+2000ccm 8. = A2+2000ccm

3. Soutěžící nahlásí sám třídu technikovi při příjezdu, technická přejímka je pouze u tříd 1-4, technik může během soutěže přesunout vůz do příslušné třídy.

4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci VŠE O RALLYE na http://www.edda.cz/mscrdovrchu/Každý

Každý automobil dostane před startem přiděleny TB /PP/ dle roku uvedení do provozu modelu a typu vozidla.

Např. Škoda 1000MB 1964 = 64 TB, Škoda 130l 1985 = 85TB, speciály dle vzniku příslušné homologace FIA. Např. Polonez 2000Rallye 1978 = 78TB. Při použití novějších zasadních prvků ve voze se posuzuje rok dle tohoto modernějšího prvku. Např. Š1000MB a motorem 1300ccm s hliníkovou hlavou = 85TB jako Škoda 130 LR.

Ve voze je zakázáno jakékoliv zařízení, které by mohlo detektovat měření vozu radarem pořadatelů!!! V případě zjištění bude přiděleno 300 TB!!!Trestné body TB = PP penalty points

 

                                                  Přihlášky

              1. Registrace emailem na x.racing@seznam.cz. Je vyprodáno!


 

                                     Vklad

1. Vklad do soutěže je stanoven na 3 600 Kč.


                                       Odpovědnost a pojištění


        1. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost.Pořadatel odmítá

veškerou odpovědnost,vůči soutěžícím,jezdcům,pomocnému personálu a osobám třetím.

Každý soutěžící a řidič je plně odpovědný za své pojištění.


                                 Administrativní přejímka


              1. Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu – jídelna učiličtě Radotín. Řidič vyplní Prohlášení a předloží platné povinné ručení


                                           Technická přejímka


1. Pouze pro vozy tříd 1-4 / sériové/. V areálu učiliště. Namátková kontrola během celé akce. Posádka nejdříve jde na TP a poté až na administrativní přejímku'!


                                             Klasifikace,výsledky,


1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího počtu trestných bodů dosažených v součtu všech SS,ČK,PK, ZKV , RK, a penalizací.


             2.Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve třídách a absolutní klasifikaci budou k dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku v prostorách ředitelství závodů 30min po skončení soutěže.


             3. Při odstoupení v pátek či sobotu může posádka nastoupit ráno do startu další etapy, dostane čas posledního ve třídě.


             4. Pouze s přímým souhlasem ředitele lze vyměnit vůz během akce!




                         Jaroslav Malík                                     Eduard Patera

                       Sportovní komisař                               ředitel soutěže

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007