aktualizováno | 02.03.2013 23:57:15 | edda | přečteno: 11468x
RPR - Zvláštní ustanovení / program akce/
  

  Zvláštní ustanovení mototuristické soutěže

                      „Memoriál Josefa Kloce“

 

Soutěž se jede jako klubová akce ÚAMK

 

 

Program podniku

Pátek 12.4.2013    10,00 – 15,30 hod Shakedown pro nové posádky

                                13,45 – 16,00 hod administrativní přejímky Učiliště Radotín

                                15,20 hod Rozprava pro zahraniční jezdce

                                16,10 hod Rozprava

                                17,00 hod Start I. Etapy učiliště

 

                                19,00 hod Praha centrum - slavnostní start 1. vozu

                                21,10 hod SS 01 Stadion Strašice

                                22,02 hod Cíl Hotel Primavera Plzeň

 

Sobota 13.4.2013    09,00 hod Primavera Start do II.Etapy

                                  09,32 hod SS 02 Pískovna Chotíkov

                                  11,05 hod SS 03 Domažlice

                                  11,30 hod SS 04 Kdyně

                                  13,33 hod SS 05 Domažlice

                                  14,10 hod SS 06 Kdyně

                                  15.35 hod SS 07 Chotíkov

                                  16,07 hod Cíl hotel Primavera

 

Neděle 14.4.2013     09,30 hod Hotel Primavera Start do III. Etapy

                                  10,10 hod SS 08 Stadion Strašice

                                  10,47 hod SS 09 Letiště Tlustice

                                  12,09 Cíl Učiliště Radotín povolen předčasný příjezd

                                  15,15 Vyhlášení výsledků – jídelna SOU

POZOR! Časy / kromě startů etap/ se mohou ještě mírně upravit + - minuta

 

Organizační výbor, činovníci

Tiskový mluvčí Kotek Petr 608 960 111

1.Činovníci – Ředitel závodu - Patera Eduard

Hlavní sportovní komisař Malík Jaroslav

Hlavní technický komisař Pažout Mirek

Technický komisař – Novák Jiří

Vedoucí SS úseků – Linhart Roman

- Malík Jaroslav

- Flosman Petr

Styk se soutěžícími - Kotek Petr

Administrativa – Klímová Zora

Tiskové středisko – Havelková Veronika

Trať, itinerář – Eduard Patera

RZS,Hlavní lékař - Transhospital Řevnice p. Bulíček

 

Oficiální vývěska soutěže

1.Veškerá oznámení a rozhodnutí,stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na

oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru jídelny učiliště popř. U recepce

hotelu Primavera.

2. Oficiální stránky www.edda.cz

 

Všeobecná ustanovení

1. Soutěž je pořádána jako klubová akce ÚAMK

2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím soutěže

3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění!

4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků.

5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace sportovního podniku

z důvodu vyšší moci,případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.

 

Trať

30% Silnice I,II třídy, 69% místní komunikace, 1% rozbité úseky, šotolina.

Itinerář bude předán při přejímce, je slepý.

 

1. Servisní prostor, parkoviště a cíl se nachází v učilišti Radotín / směr cementárna/. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné vozy.

 

I.Etapa směr Dobříš, Jince, Strašice, Plzeň

II. Etapa směr Stod, Domažlice, Trhanov, Kdyně, Chotíkov, Plzeň

III. Etapa směr Strašice, Tlustice, Radotín

 

 

2. Délka tratě -  I. Etapa 170.9 km

                           - II. Etapa 263.8 km

                           - III. Etapa 102.5 km

                                   Celkem 537.2 km

 

3. Na trati je devět tzv. Show section SS -tento úsek je na uzavřené trati, mimo časové kontroly, posádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Start do SS je tři minuty po ČK! Cíl je typu STOP. Tyto úseky nejsou povinné. V případě vynechání dostanete stejný počet TB, jako poslední aktivní účastník. SS 02,03,05, 07 – 100% šotolina, písek . SS 04, 06, 09 100% asfalt, SS 01, 08 90% škvára, hlína 10% asfalt. V případě velmi deštivého počasí bude náhradní varianta. Každá posádka musí jet tak, aby byla schopna v případě problému na trati SS včas zastavit!

4. PK Průjezdní kontrola – a. PK v itineráři / většinou něco opsat/

b. PK tajná, většinou je spojená s RK , KP

Nezaznamenaná PK = 100 trestných bodů

Chyba v textu / musí být zřejmé, že jde o chybu!/ = 10 trestných bodů

 

5. RK Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost, bude

většinou spojena s PK

- překročení do 5 km/h tolerance měření

- nad 5 km/h každý km = 10 trestných bodů

- nad 30km/h v obci – OKAMŽITÉ VYLOUČENÍ !!!

 

              6. ČK Časová kontrola – téměř vždy bude zřízena před SS úsekem a   zároveň po SS.

               - Bude označena jako A a B např. ČK 4A, ČK 4B

               - Prostor ČK je 5m před a 5m za cedulí ČK

              - Předčasný příjezd do ČK 100 trestných bodů

              - Pozdní příjezd do ČK 1min= 10trestných bodů, max. 100bodů

 

              7. KP – Kontrola průměru - Je tajná, značená jako PK!!! Znamená kontrolu předepsaného průměru.

              - Tolerance 30s.

              - Pozdější příjezd bez penalizace.

              - Předčasný příjezd do 1min = 20 TB !!! Nad 1min =100TB!

 

             8. ZSV- Zkouška stálosti výkonu – Na SS 08 bude tento prvek dle dávných rally.

             - Posádka musí zajet minimálně stejný čas jako v SS 01 / stejná trať/!!!

             - Za každou 1S nad čas z SS01 - 3TB! Maximálně 100TB.

 

Přijaté vozy

1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1985 / novější do r. 1987, s penalizací 50TB, výjimečně novější penalizace 100TB/. Určující je začátek prodeje zákazníkům v Evropě!

2. Třídy    1. = A1- 1150ccm    5. = A2-1150ccm

                               2. = A1-1600ccm     6. = A2-1600ccm

                               3. = A1-2000ccm     7. = A2-2000ccm

                               4. = A1+2000ccm    8. = A2+2000ccm

3. Soutěžící nahlásí sám třídu technikovi při příjezdu, technická přejímka se neorganizuje, technik může během soutěže přesunout vůz do příslušné třídy.

4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci VŠE O RALLYE na www.edda.cz/mscrdovrchu/

5. Každý automobil dostane před startem přiděleny TB dle roku uvedení do provozu modelu a typu vozidla. Např. Škoda 1000MB 1964 = 64 TB, Škoda 130l 1985 = 85TB, speciály dle vzniku příslušné homologace FIA. Např. Polonez 2000Rallye 1978 = 78TB. Při použití novějších zasadních prvků ve voze se posuzuje rok dle tohoto modernějšího prvku. Např. Š1000MB a motorem 1300ccm s hliníkovou hlavou = 85TB jako Škoda 130 LR.

6. Ve voze je zakázáno jakékoliv zařízení, které by mohlo detektovat měření vozu radarem pořadatelů!!! V případě zjištění bude přiděleno 300 TB!!!

 

                Přihlášky

               1. Registrace emailem na x.racing@seznam.cz. Je vyprodáno!

                 Vklad

1. Vklad do soutěže je stanoven na 3 600 Kč.

                Odpovědnost a pojištění

         1. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost.Pořadatel odmítá veškerou odpovědnost,vůči soutěžícím,jezdcům,pomocnému personálu a osobám třetím.

Každý soutěžící a řidič je plně odpovědný za své pojištění.

 

 

                Administrativní přejímka

 

            1. Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném

dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu – jídelna učiličtě Radotín. Řidič vyplní Prohlášení a předloží platné povinné ručení

 

         Technická přejímka

    1. Není vypsána, neorganizuje se. Namátková kontrola během celé akce.

 

       Klasifikace,výsledky,

1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího počtu trestných bodů dosažených v součtu všech SS,ČK,PK, KP, RK, ZSV a penalizací.

2.Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve třídách a absolutní klasifikaci budou k dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku v prostorách ředitelství závodů 30min po skončení soutěže.

      3. Při odstoupení v pátek či sobotu může posádka nastoupit ráno do startu další etapy, dostane čas posledního ve třídě.

      4. Pouze s přímým souhlasem ředitele lze vyměnit vůz během akce!

 

 

 

 

 

 

           Jaroslav Malík                                                               Eduard Patera

       Sportovní komisař                                                           Ředitel soutěže

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007