aktualizováno | 27.03.2011 19:50:50 | edda | přečteno: 7073x
ZÚ / harmonogram/ Rallye Praha Revival
 

Zvláštní ustanovení mototuristické soutěže

Rallye Praha Revival

 

Soutěž se jede jako klubová akce AK Bílá labuť

 

 

Program podniku

 

 

 

Pátek 1.4.2011 16,00 – 17,25hod přejímky Učiliště Radotín

17,30 hod rozprava

19,30 hod – uzavření UP 1-29 / penalizace jako ČK/

19,40 hod – uzavření UP 30-69

19,55 hod - uzavření UP 70-99

20,05 hod - uzavření UP 100- výše

 

20,30 hod Centrum  start 1. vozu do I.etapy

Křivoklátské“

21,03 hod SS 01 Učiliště

21,35 hod ČK 03 Zadní Kopanina

22,51 hod ČK 04 Lhotka u Berouna

23,30 hod Cíl Učiliště

 

Sobota 2.4.2011 9,00 hod Učiliště Start Učiliště II. Etapy „ Dobříšské“

10,02 hod SS 02 Dlouhá Lhota

11,03 hod SS 03 Tlustice

12,21 hod SS 04 Dlouhá Lhota

14,32 hod SS 05 Pila Jablonné

14,56 hod SS 06 Dlouhá Lhota

15,47 Cíl + UP Živohošť

 

Neděle 3.4.2011 09,00 hod Živohošť start III. Etapy „ Sedlčanské“

09,33 hod SS 07 Sedlčany

10,39 hod SS 08 Divišov

12,08 hod SS 09 Sedlčany

13,35 hod SS 10 Učiliště

13,40 Cíl Učiliště Radotín povolen předčasný příjezd

16,00 Vyhlášení výsledků – jídelna SOU

 

POZOR! Časy / kromě startů etap/ se mohou ještě mírně upravit + - minuta

 

Organizační výbor, činovníci

 

Předseda organizačního výboru a čestný předseda Cihelka Jan

Organizační tajemník Kotek Petr

 

1.Činovníci – Ředitel závodu - Patera Eduard

Hlavní sportovní komisař Malík Jaroslav

Hlavní technický komisař Pažout Mirek

Technický komisař – Novák Jiří

Vedoucí SS úseků – Linhart Roman

- Malík Jaroslav

- Cihelka Jan

Styk se soutěžícími - Dvořák Petr

Hospodář závodu – Husáková Petra, Amaieva Nataliia

Tiskové středisko – Cihelka Jan

Trať, itinerář – Šubrt Pavel, Eduard Patera

RZS,Hlavní lékař - Transhospital Řevnice p. Bulíček

Foto – Jiří Fryje jfryje@centrum.cz

DVD - Vladimír Dolejš dolejsv@tiscali.cz

 

 

 

Oficiální vývěska soutěže

 

1.Veškerá oznámení a rozhodnutí,stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na

oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru jídelny učiliště, popř jídelny

Živohošť.

2. Oficiální stránky www.edda.cz

 

 

Všeobecná ustanovení

 

1. Soutěž je pořádána jako klubová akce AK Bílá labuť

2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím soutěže

3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění!

4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků.

5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace sportovního podniku

z důvodu vyšší moci,případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.

 

 

Trať

 

Většinou silnice III. třídy a místní komunikace, cca 12 km penetrace, polní cesta .

Itinerář bude předán těsně před startem soutěže, je slepý.

1. Servisní prostor, parkoviště a cíl se nachází v učilišti Radotín / směr cementárna/. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné vozy.

I.Etapa směr Křivoklát, Beroun, Radotín

II. Etapa směr Jíloviště, Dobříš, Hořovice, Orlík, Živohošť

III. Etapa směr Sedlčany, Divišov, Sedlčany, Štěchovice, Radotín

 

 

2. Délka tratě - I. Etapa 110 km

- II. Etapa 222 km

- III. Etapa 171 km

 

3. Na trati je několik tzv. Show section SS -tento úsek je na uzavřené trati, mimo

časové kontroly, posádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Start do

SS je tři minuty po ČK! Pozdní start se trestá jako ČK. Cíl je typu STOP. Tyto úseky

nejsou povinné. V případě vynechání dostanete stejný počet TB, jako poslední aktivní

účastník. SS 01,02,03,04,05,06,10 jde o asfalt různé kvality na letištních plochách či

areálech. SS 07,09 30% asfalt 60% upravená šotolina, SS 08 šotolina. V

případě velmi deštivého počasí bude náhradní varianta.

 

4. PK Průjezdní kontrola – a. PK v itineráři / většinou něco opsat/

b. PK tajná, většinou je spojená s RK , KP

Nezaznamenaná PK = 100 trestných bodů

Chyba v textu / musí být zřejmé, že jde o chybu!/ = 10 trestných bodů

 

5. RK Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost, bude

spojena s PK

- překročení do 5 km/h tolerance měření

- nad 5 km/h každý km = 5 trestných bodů

- nad 30km/h v obci – OKAMŽITÉ VYLOUČENÍ !!!

 

6. ČK Časová kontrola – téměř vždy bude zřízena před SS úsekem a zároveň po SS.

- Bude označena jako a a b např. ČK 4a, ČK 4b

- Prostor ČK je 5m před a 5m za cedulí ČK

- Předčasný příjezd do ČK 100 trestných bodů

- Pozdní příjezd do ČK 1min= 10trestných bodů, max. 200Bodů

 

7. KP – Kontrola průměru - Je tajná, značená jako PK!!! Znamená kontrolu

předepsaného průměru.

  •  
    •  
      •  
        •  
          •  
            •  
              •  
                •  
                  • Tolerance 15s.

                  • Pozdější příjezd bez penalizace, tb.

- Předčasný příjezd do 1min = 50 tb !!! Více 100tb!

 

Přijaté vozy

1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1985 / novější do r. 1987, s penalizací SS á 5tb/.

2.Třídy A1- 1600

A1+1600

A2-1600

A2+1600

3.Soutěžící nahlásí sám třídu technikovi při příjezdu, technická přejímka se neorganizuje, technik může během soutěže přesunout vůz do příslušné třídy.

4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci VŠE O RALLYE na www.edda.cz/mscrdovrchu/

 

Přihlášky

1. Registrace emailem na x.racing@seznam.cz. Již je uzavřena!

 

 

Vklad

1. Vklad do soutěže je stanoven na 3 500 Kč.

 

 

Odpovědnost a pojištění

 

1. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost.Pořadatel odmítá

veškerou odpovědnost,vůči soutěžícím,jezdcům,pomocnému personálu a osobám třetím.

Každý soutěžící a jezdec je plně odpovědný za své pojištění.

 

 

Administrativní přejímka

 

1. Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném

dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu – jídelna učiličtě Radotín

 

Technická přejímka

 

1. Není vypsána, neorganizuje se

 

Klasifikace,výsledky,

 

1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího součtu trestných bodů dosažených v součtu všech SS,ČK,PK, KP, RK a penalizací.

 

2.Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve třídách a absolutní klasifikaci budou k dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku v prostorách ředitelství závodů 30min po skončení soutěže.

 

 

 

 

 

 

 

          Jan Cihelka                                                            Eduard Patera

   Předseda org.výboru                                                 Ředitel soutěže

 

 

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007