aktualizováno | 19.10.2023 12:17:07 | edda | přečteno: 1631x
Rallye Berounka Revival 2023, zvláštní ustanovení / program podniku/

Zvláštní ustanovení mototuristické akce

Rallye Berounka revival 2023

 

 

Program podniku

Pátek 3.11.2023

18,30-20,30hod přejímky, jídelna učiliště Radotín

Sobota 4.11.2023

06,45 – 8,20hod přejímky

07,45hod rozprava

08,30hod start 1. vozu do I.etapy

09,33hod SS 01 Rallycross I.

11,33hod SS 02 Speedway I.

12,15hod SS 03 Airport I.

oběd

13,40hod SS 04 Speedway II.

14,25hod SS 05 Airport II.

16,40hod SS 06 Rallycross II.

18,00hod Cíl, učiliště Radotín

 

 Organizační výbor

Předseda organizačního výboru a organizační tajemník Oldřich Švábek

1.Činovníci –

Ředitel závodu - Patera Eduard

Hlavní sportovní komisař Malík Jaroslav

Hlavní technický komisař Novák Jiří

Styk se soutěžícími, info –  Ivana Kotašková

Centrum soutěže, výsledky –  Oldřich Švábek

 

 Oficiální vývěska soutěže

1.Veškerá oznámení a rozhodnutí, stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na

oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru jídelny

2. Oficiální stránky www.edda.cz

 

 Všeobecná ustanovení

1. Soutěž je pořádána jako klubová akce UAMK

2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím závodu

3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění!

4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků.

5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace sportovního podniku z důvodu vyšší moci, případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.

 Trať

Většinou silnice III. třídy a místní komunikace, 1% šotolinové cesty

1.Start a cíl se nachází v učilišti Radotín - 49.9871897N, 14.3558064E

 Servisní zóna se otevírá v pátek 18 hodin, lze zde parkovat přes noc, areál je hlídán. 

I.Etapa směr  Slaný, Louny

Délka tratě - Sobota 372km

2. Na trati je několik tzn. Show section - tento úsek je na uzavřené trati, mimo časové kontroly, osádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Tyto úseky nejsou povinné. SS 01,06 70% asfalt 30% penetrace, štěrk, SS 02,04 100% šotolina SS 03,05 98% asfalt, 2% tráva. Start do SS je tři minuty po ČK A! Cíl je typu STOP, přejetí stop prostoru = 10PP! Za poražení kužele na trati je penalizace 10PP. Měří se čas a převede se na body – 1s = 1b. Kdo nepojede, dostane čas posledního, dojetého bez komplikací ve třídě.

3. PC Průjezdní kontrola – PC tajná, většinou je spojená s RC

Nezaznamenaná PC = 100 trestných bodů

 4. RC Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost, bude většinou spojena s PC. Bude vybírána kauce 1000 CZK na GPS jednotku.

- překročení do 5 km/h tolerance měření, mimo obec 10 km/h

- rychlost nad uvedenou toleranci - každý km = 10 trestných bodů

 

5. RTC Kontrola doržování dopravních předpisů -

  • Nezastavení na dopravní značce STOP 200PP

  • Projetí křižovatky, žel.přejezdu na červenou 500PP


6. TC Časová kontrola 

– vždy bude zřízena před SS úsekem a zároveň po SS.

               - Bude označena jako A a B např. TC 4A, ČK 4B

               - Prostor TC je 1m před a 1m za cedulí TC

               - Předčasný příjezd do TC 100 trestných bodů

               - Pozdní příjezd do TC 1min= 10trestných bodů, max. 100bod

 

Přijaté vozy

1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1986, 1990.

2.Třídy 

1. A1- 1150,

2. A1-1600,

3. A1-2000,

4. A1+2000,

5. A2-1150,

6. A2-1600,

7. A2-2000,

8. A2+2000

Třída 9 – pro vozy 86-90 - do 1600ccm,

třída 10 nad 1600ccm. Pro tyto dvě třídy je penalizace 250PP.

V případě účasti pěti vozů bude vypsán Trabant Cup, v případě menšího počtu pouze vítěz

  • Každý automobil dostane před startem přiděleny TB /PP/ dle roku uvedení do provozu modelu a typu vozidla.

Např. Škoda 1000MB 1964 = 64 PP, Škoda 130l 1985 = 85PP, speciály dle vzniku příslušné homologace FIA. Např. Polonez 2000Rallye 1978 = 78PP. Při použití novějších zasadních prvků ve voze se posuzuje rok dle tohoto modernějšího prvku. Např. Š1000MB a motorem 1300ccm s hliníkovou hlavou = 85PP jako Škoda 130 LR. 

 Trestné body TB = PP penalty points

 3.Soutěžící nahlásí sám třídu, technická přejímka se neorganizuje, technik může během soutěže přesunout vůz do příslušné třídy.

4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v technických řádech na www.edda.cz/mscrdovrchu/

  Přihlášky

 1. Registrace emailem na x.racing@seznam.cz, - Startovní listina je naplněna

  Vklad

 1. Vklad do soutěže je stanoven na 3 500 Kč.

Odpovědnost a pojištění

1. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost.Pořadatel odmítá veškerou odpovědnost,vůči soutěžícím,jezdcům,pomocnému personálu a osobám třetím.

Každý soutěžící a jezdec je plně odpovědný za své pojištění.

Administrativní přejímka

   1. Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu, tím je jídelna učiliště.

Technická přejímka

  1. Není vypsána, neorganizuje se.

Klasifikace,výsledky,

    1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího součtu bodů dosažených v součtu všech TC, SS, PC, RC, RTC .

2.Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve třídách a absolutní klasifikaci budou k dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku v prostorách ředitelství závodů 60min po skončení soutěže.

 

    Oldřich Švábek                                             Eduard Patera

  Předseda org.výboru                                         ředitel soutěže

 

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007