aktualizováno | 07.02.2022 22:55:43 | edda | přečteno: 2350x
Rozhovor

Jedním z posledních, kdo si přijel pro prémie za ročník 2021 byl dnes Jiří Figl, tak jsem vyzpovídal i jeho.

 

Jirko, tak jaké jsou plány do nové sezóny?

Víceméně nic nového, rádi bychom, a tím myslím celý Speedy motorsport, odjeli co nejvíce závodů v Edda Cupu, možná nějaký Maverick a co mě dost mrzí, změnou pravidel v M ČR jsem přišel o možnost, která mě hodně lákala, a tou je start na legendárním Ecce Homo.

V čem změna spočívá?

Bohužel nelze již jezdit s vozy skupiny B nad dva litry…

 

Co technika týmových jezdců?

U mě nic nového, na vůz jsem od Sosnové nešáhl…

Pro synátora připravujeme velmi zajímavý a rychlý speciál, ale více bych zatím neprozrazoval. Tomáš Vaňata již snad překoná problémy se stavbou motoru a začne jezdit, ale na Most to ještě nevidím.

Jan Hlavička a Jan Šenold zakoupili novou identickou techniku, i zde však nechci říkat více. Leccos ale napoví přihláška do Mostu…

Co nového čekáš ve třídě?

 Ani nevím, slyšel jsem o novém motoru u Tomáše Píši, přál bych si pravidelnější účast Pepy Panožky a obrovská škoda je neúčast Roberta Kacálka. Uvítal bych někoho, kdo by nás trochu pozlobil

Také tebe se zeptám na hodnocení nových tratí.

-          ZAV Makarov, ten jsem nejel, ale dle on boardů bych si tipl na zajímavou a pěknou trať

-          ZAV Brdy, tak to je pro jezdce lahůdka. Střídají se zde rychlé úseky s technickými pasážemi, které je potřeba velmi dobře znát.  Zejména se mi líbila poslední partie tratě.

-          ZAV Bozkov, bude jistě také dobrý podnik, ale vloni na novém asfaltu byla trať velmi kluzká a už vůbec mi nevyhovuje start do zatáčky. Naopak poslední část od kapličky, to byla velká srdcovka…

-          ZAV Rabyně, to je moje srdeční záležitost, po 26 let to byl náš oblíbený úsek pro blbnutí na motorkách… Znám tam každý kámen a patník. Škoda, že se tam již nemůže jet.

Děkuji Jiří za rozhovor.

 

Také díky a těším se na viděnou se všemi v Mostě! 

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007