aktualizováno | 07.03.2018 10:46:44 | edda | přečteno: 1516x
RPR 2018 - zvláštní ustanovení, program podniku

Zvláštní ustanovení mototuristické soutěže

Rallye Praha Revival, „Memoriál Dalibora Janka“

Soutěž se jede jako klubová akce ÚAMK


 

 

 

 

Program podniku

Pátek 13.4.2018

11,00 – 14,30 hod Shakedown

12,30 – 15,30 hod administrativní přejímky Učiliště Radotín

 

14,00 hod Rozprava - ve stejném místě, jako bývá ceremoniál

15,10 hod Start I. Etapy učiliště- od st.č. ...k č.1, pak ...,

15,18 hod SS 01 Hipodrom

18,15 hod Praha centrum - slavnostní start 1. vozu

 

21,04 hod Cíl Hradec Králové, Masarykovo náměstí


Sobota 14.4.2018

08,45 hod Černigov hotel Start do II.Etapy

 

12,06 hod SS 07 Autocross oběd

 18,20 hod Cíl Černigov hotel


Neděle 15.4.2018

09,30 hod Černigov hotel Start do III. Etapy

 

13,50 Cíl Učiliště Radotín povolen předčasný příjezd

17,00 Vyhlášení výsledků – jídelna SOU


POZOR! Časy se mohou ještě mírně upravit + - minuta


Organizační výbor, činovníci


 Tiskový mluvčí, organizační tajemník Kotek Petr 608 960 111


1.Činovníci –

Ředitel závodu - Patera Eduard

Hlavní sportovní komisař Malík Jaroslav

Hlavní technický komisař Pažout Mirek

Technický komisař - Švábek oldřich

Vedoucí SS úseků

- Ejem Jan,

- Malík Jaroslav

- Flosman Petr

- Švábek Oldřich

 

Styk se soutěžícími - Holická Bára

Administrativa, výsledky - Klíma Tomáš


Tiskové středisko – UAMK, Promotým Praha

Trať, itinerář – Eduard Patera

 

 Oficiální vývěska soutěže


1.Veškerá oznámení a rozhodnutí,stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru jídelny učiliště popř. u recepce hotelu Černigov.

2. Oficiální stránky www.edda.cz


 Všeobecná ustanovení

1. Soutěž je pořádána jako klubová akce ÚAMK

2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím soutěže

3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění!

4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků.

5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace tohoto podniku

z důvodu vyšší moci, případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.

 

 Trať

44% Silnice I,II třídy, 54% místní komunikace, 2% rozbité úseky, šotolina.

Itinerář bude předán při startu v Radotíně, je slepý.

1. Servisní prostor, parkoviště a cíl se nachází v učilišti Radotín / směr cementárna/. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné vozy.

2. Délka tratě

- I. Etapa 143 km

- II. Etapa 356 km

- III. Etapa 175 km

Celkem 674 km


3. Na trati je šestnáct tzv. Show sections SS -tento úsek je na uzavřené trati, mimo časové kontroly, posádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Start do SS je pět minut po ČK! Cíl je typu STOP, přejetí stop prostoru = 10PP! Za poražení kužele na trati je penalizace 10PP. Vůz musí v prostoru od dopravní značky STOP po kužel /1,5m/ zastavit vozidlo. Přejetí prostoru, neúplné zastavení 10PP. Ignorace 100PP.

Tyto úseky nejsou povinné. V případě vynechání dostanete stejný počet PP, jako poslední aktivní účastník ve třídě.

SS 01 50% asfalt, 50% zámková dlažba s trávou

SS 02,15 100% asfalt.

SS 03, 14 100% šotolina

SS 04, 08, 12 85% asfalt, 15% šotolina

SS 05, 09 100% asfalt

SS 06, 10 100% asfalt

SS 07, 11 100% šotolina

 SS 13 100% asfalt

Každá posádka musí jet tak, aby byla schopna v případě problému na trati včas zastavit!


4. PC Průjezdní kontrola – přes GPS, neprojetí PC = 100PP

 

 

 

5. RC Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost.

- překročení do 5 km/h tolerance měření, mimo obec 10 km/h

- nad toleraci - každý km = 10 trestných bodů, a to od dopravního limitu!

Příklad – 61km/h v obci = 110PP

Při rychlosti více, jak 80 km/h v obci okamžité vyloučení!


 

6. TC Časová kontrola – vždy bude zřízena před SS úsekem a zároveň po SS.

- Bude označena jako A a B např. TC 4A, TC 4B

- Prostor TC je 1m před a 1m za cedulí ČK

- Předčasný příjezd do TC 100 trestných bodů

- Pozdní příjezd do TC 1min= 10trestných bodů, max. 100bodů

Vozy s obsahem menším než 1000ccm mají toleranci – přejezd do 25km +1min

přejezd nad 25km +2min

 

Penalizace 100PP platí i při nedodržení minimálního času mezi TC A a TC B! Tento

čas je uveden na jízdním výkazu! Toto je NOVINKA

 


7. TRC Kontrola doržování dopravních předpisů -

  • Nezastavení na dopravní značce STOP 100PP

  • Přejetí plné čáry na silnici I.třídy více, než polovinou vozu 100PP

  • Projetí křižovatky, žel.přejezdu na červenou 500PP


Přijaté vozy


1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1985, novější do ledna 1990 s penalizací 250PP. Určující je začátek prodeje zákazníkům v Evropě!

2. Třídy 

 1. = A1- 1150ccm   5. = A2-1150ccm 

2. = A1-1600ccm     6. = A2-1600ccm

3. = A1-2000ccm     7. = A2-2000ccm

4. = A1+2000ccm    8. = A2+2000ccm

9. = s penalizací, do 1600ccm

10.= s penalizací, nad 1600ccm

3. Soutěžící nahlásí sám třídu technikovi při příjezdu, technik může během soutěže přesunout vůz do příslušné třídy. Technická přejímka je před administrativní.

4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci VŠE O RALLYE na www.edda.cz/mscrdovrchu/

Každý automobil dostane před startem přiděleny TB /PP/ dle roku uvedení do provozu modelu a typu vozidla. 

Např. Škoda 1000MB 1964 = 64 PP, Škoda 130l 1985 = 85PP, speciály dle vzniku příslušné homologace FIA. Např. Polonez 2000Rallye 1978 = 78PP. Při použití novějších zasadních prvků ve voze se posuzuje rok dle tohoto modernějšího prvku. Např. Š1000MB a motorem 1300ccm s hliníkovou hlavou = 85PP jako Škoda 130 LR.

Trestné body TB = PP penalty points

 

Přihlášky

1. Registrace emailem na x.racing@seznam.cz. Je vyprodáno!

Vklad

1. Vklad do soutěže je stanoven na 3 900 Kč.


      Odpovědnost a pojištění

1. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost.Pořadatel odmítá veškerou odpovědnost,vůči soutěžícím,jezdcům,pomocnému personálu a osobám třetím.

Na SS úsecích neplatí povinné ručení a řidič platí veškeré způsobené škody! Každý soutěžící a řidič je plně odpovědný za své pojištění.

 

  Administrativní přejímka

1. Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu – jídelna učiličtě Radotín. Řidič vyplní Prohlášení a předloží platné povinné ručení. Bude vybírána vratná kauce 1000,- na jednotku GPS.

    Technická přejímka

1. V areálu učiliště. Namátková kontrola během celé akce. Posádka nejdříve jde na TP a poté až na administrativní přejímku!

Klasifikace,výsledky,

1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího počtu trestných bodů dosažených v součtu všech SS, TC, PC, RC , TRC a penalizací.


   2.Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve třídách a absolutní klasifikaci budou k dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku v prostorách ředitelství závodů 30min po skončení soutěže.


   3. Při odstoupení v pátek či sobotu může posádka nastoupit ráno do startu další etapy, dostane čas posledního ve třídě.


   4. Pouze s přímým souhlasem ředitele lze vyměnit vůz během akce!




    Jaroslav Malík                 Eduard Patera

 Sportovní komisař             ředitel soutěže

 

 

 


 

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007