aktualizováno | 25.11.2017 23:14:55 | edda | přečteno: 322x
Rozhovor s Lukášem Krotilem

Rozhovor

 

Jak jsi spokojen se sezónou?

 

V první řadě bych chtěl poděkovat rodině, které krájím značnou část rozpočtu/času/, a to hlavně tátovi, který mě podporuje každý závod. Dále mechanikům, kamarádům za skvělé zážitky a v neposlední řadě sponzorům za vše v uplynulé sezóně, se kterou jsem nad míru spokojen. I když už ve třídě není taková konkurence jako v minulých letech.

Jsem rád, že se vrátilo hodně lidí, kteří nejezdili (Pešek, Široký). A těm, co byli nuceni ukončit sezónu předčasně přeji rychlý návrat na závodní tratě.

 

Co soupeři?

 

Vzhledem k úbytku soupeřů ve skupuně N1600, kdy se na začátku zdálo, že budeme mnohdy stát na stupních jen ve dvou, jsem si musel často vybírat soupeře z jiných skupin a porovnávat výsledky napříč startovním polem, například s Pepou Čermákem na rychlém Autobianchi nebo ve skupině H1300. Po půlce sezóny už začala být situace příznivější, a na konci, kdy mě porazil v Prachaticích domácí Jarda Fikota jsem si tak trochu podkopal suverenitu stavbou Peugeotu 106 pro velice rychlého Tomáše Peška, a už to bylo zase to pravé závodění, kde je potrestána každá chyba. Všem soupeřům bych chtěl poděkovat, jak za podporu, tak za spousty zážitků, ať už v depu nebo mimo něj.

 

 

Kde se Ti letos nejvíce líbilo a proč??

 

Z pohledu zázemí určitě Kdyně, jelikož letos vyšlo počasí a vyhovuje mi rally systém. Z pohledu tratí nejspíš Radotín, kterému dýchá na záda Zbraslav. Za prvé jsou to domácí závody, a za druhé jsou to rallyové tratě, kde se člověk nenudí ani vteřinu. :-) Jen snad škoda, že všechny nejsou dvoudenní, ale na oplátku to bylo tuto sezónu zpestřeno počasím.

 

Která trať Ti nevyhovuje?

 

Každá trať má něco do sebe, kdyby nebylo v Kdyni tak dobré zázemí, určitě bych volil Kdyni, ale takhle musím říct Vrchlabí. A to  kvůli dlouhým rovinám, ale říkám to jen kvůli tomu, že s Nkem trať není až tak zábavná. Možná bych názor změnil, kdybych ji vyzkoušel projet silnějším autem.

 

 

Jaké jsou plány do budoucna?

 

Po vydařené sezóně se ozvalo hned několik zájemců o moje Nko. Takže netrvalo dlouho a auto je pryč :-(. Nicméně zima je krátká a v garáži už stojí nové auto, které je na kopcích k vidění už jen zřídka a proto ani já nevím jak postupvat dál, proto sbíráme co nejvíc parametrů aby auto bylo víceúčelové ale zároveň rychlé. Do konce února máme v plánu ho představit v plné parádě, teď probíhá nastavení a testy komponentů, které musí splňovat všechny řády skupiny H. :-)

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007