aktualizováno | 13.06.2017 16:58:38 | edda | přečteno: 11363x
Hostr Prix - poslední pokyny

Níže jsou poslední pokyny před začátkem Hostr Prix Liberec. Jelikož se ani u jednoho seriálu nepovedlo dodržet maximální počet startujících, čeká nás akce s cca 150 auty na startu!!! Z toho vyplývá, že pouze kvalitní práce pořadatelů, naprostá disciplinovanost účastníků a minimum havárií či úniků kapalin zajistí dodržení časového harmonogramu. Níže jsou poslední pokyny před vaším příjezdem na tuto akci.

- Na parkovišti závodních strojů nemohou být zaparkované přívěsy! Výjimkou jsou kapotované, které zároveň slouží jako servisní zázemí. Přívěsy se budou odkládat na louku za parkoviště viz. mapka.
- Na parkoviště bude absolutní zákaz vjezdu civilních osobních automobilů. Tyto vozy lze zaparkovat v přízemních garáží za poplatek, či opět na louku u přívěsů. Max. přípustná tonáž vozů vjíždějících na parkoviště je 7,5tuny! Zázemí pro formulové vozy bude na přízemním parkovišti, viz. plánek.
- Váš servisní prostor Vám určí pořadatelé pod vedením vedoucího parkoviště Jaroslava Malíka. Na žádné "vypáskování" a podobné rezervace nebude brán zřetel! - Je nepřípustné na plochu parkoviště, ale i svodidla, silnici apod. sprejovat !!! Při zjištění bude vybírán poplatek 1000,- na vyčištění.
- Ředitelství závodu je ve stanu, vpravo při vjezdu na parkoviště. Ovšem administrativní přejímky jsou v buňce u občerstvení, viz. plánek.

- Akreditace novinářů pro Edda Cup má na starosti paní Urbánková tel. 608 22 66 04 Akreditace A ČR s platností pro celý rok budou akceptovány, ad hoc akreditace se vydávat nebudou. Každý novinář musí podepsat prohlášení novináře a za zálohu 100,- převzít vestu.

- Rozprava je povinná, pro oba seriály bude prezentační listina. Koná se v 8hod. na výjezdu z pakoviště. Neúčast u Edda Cupu je penalizována pokutou 500,- a dodatečným proškolením. U M ČR dle řádů.
- Od čtvrtka se nesmějí vozy, které se účastní závodu pohybovat na trati. Při najíždění civilním vozem je nutno bezpodmínečně dodržovat dopravní předpisy! Na trati se bude pohybovat ředitel podniku a neukázněné chování může vést až k vyloučení ze závodu!

 

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007