aktualizováno | 24.07.2014 10:37:36 | edda | přečteno: 7776x
Letní povídání s Jirkou Hákem.

Letní povídání s Jirkou Hákem.


  Jirka patří spolu s Tomášem Hankem k největším, pravidelně startujícím legendám v Edda Cupu. Zeptali jsme se ho jak hodnotí po první polovině šampionátu jeho průběh.


Jak jsi Jiří zatím spokojen se svým výkonem ve třídě N+2000?


  Jsem opravdu velmi spokojen, vůz zatím příliš nezlobí... To se ovšem nedá říci o největších soupeřích – Martinovi Lvovi a Zdendovi Hořánkovi....

Mrzí mne, že někdy se nás nesejde dost, abychom vždy jeli za plné body. Již dvakrát to postihlo mne, když jsem zrovna vyhrál..

Také bych uvítal více závodů na mokru, to mi opravdu sedí a dokáži prodat mnohaleté zkušenosti.


Co Tě zatím nejvíce překvapilo??


  Všimnul jsem si jak naše třída porychlila. Je to vidět zejména na umístění v absolutním pořadí.

Také, a ne jenom mne, překvapil neskutečným časem na nejtěžším závodě v Radotíně Zdeněk Hořánek, kdy loňský rekord vylepšil o čtyři sekundy!!!

Jaká panuje ve vaší třídě letos atmosfera?


  Letos je to zatím vše v naprostém pořádku a v pohodě. Poznal jsem například, jak velkého kamarádského ducha má Franta Hubr! Také jsem rád z příchodu Vláďi Peška, kterého ještě pamatuji z dob mých rallyových začátků před snad 40 lety....


Sleduješ i souboje v jiných třídách?


  Samozřejmě! Nejvíce nám nejbližší E+2000, zde musím pochválit jezdecký růst Tomáše Kučery! Někdy zajede opravdu vynikající časy.

Také hodně držím palce kamarádovi Pavlovi Maierovi, který startuje s Ford |Escort, na kterého mám nezapomenutelné zážitky a nostalgii...

Samozřejmě mě baví i váš souboj v H2000 a vždy mám upřímnou radost z Tvého vítezství :-))

Již dlouho na Tebe tlačím ohledně přestupu do skupiny H....


  Jo, jo máš pravdu, pošilhávám po ní, vzhledem k věku :-). Určitě bude můj úspěšný vůz po sezoně na prodej a poté se teprve uvidí...


Jakého veterána by jsi zvolil?


  Srdce mě táhne k již zmíněnému Ford Escort, s kterým jsem dosáhl mnoha úspěchů, kdy nejvíce si cením vítězství ve třídě při Grand Prix Brno 1977. Ale jelikož je hranice rok 85, je koncepce vozu trochu zastaralá. Vzhledem k možnosti použití 16V motoru bych zvolil VW Golf II.

Závěrem bych chtěl říci, že se již neuvěřitelně těším na další závod na krásné trati v Krkonoších a na setkání s Vámi!

   Jirka Hák


Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007