| Týden po sobě | 13 |
| Minimálně týden pauza | 8 |
| 1 |
Již dlouho přemýšlíme, že není ideální a fér mít stejné přejezdové časy pro tak různorodé automobily, jaké jsou nyní ve startovním poli revivalů. Například sériová Lada s 65 HP a Sierra Cosworth s 200 a více HP.
Jelikož naše výpočetní středisko v čele s Petrem Holým bravurně zvládá součty při revivalech a Petrem nám bylo řečeno, že i rozdílní přejezdové časy by šlo zajistit, zkusíme zkušebně při jarní Rallye Praha Revival přejezdové časy dle rozdělení do výkonnostních skupin. Při této premiéře to bude vždy pouze jeden přejezd denně a to delší jak 50km.
Vozy jsme dle výkonu rozdělili do čtyř skupin / více už nezvládáme/, které jsou i barevně odlišené, nejslabší bude červeně, dále černě, zeleně a modře. Na jízdním výkaze bude vždy základní čas, jako je běžně, ten platí pro černou skupinu a další skupiny tam budou mít plus či mínus minuty k přejezdu, viz vzor. O to, o kolik budete mít přejezd kratší či delší, o to krátíte či prodlužujete čas mezi TC A a TC B, čas uvedený na jízdním výkaze je opět pro černou skupinu. V praxi to znamená, že odjezd z TC B bude opět po minutě.
Viz příklad z karty –
Čas mezi TC 13A a 13B je 18 minut, pokud mám vůz v zelené skupině, tak prodlužuji čas o dvě minuty o které jsem měl přijet dříve do TC 13A. To znamená, že mám čas 20 minut. Jasné, né?
| SKUPINA | TŘÍDY | VŮZ, PŘÍKLAD | CCA VÝKON |
|
|
| 1,2,5 | LADA 2105 | 65HP |
|
|
| 3,6,9 | OPEL GSI 8V | 115HP |
|
|
| 4,7,10 | TOYOTA C. GTI | 125HP |
|
|
| 8,11,12 | P 309 GTI 16V | 150HP |
|