aktualizováno | 16.12.2025 17:20:53 | edda | přečteno: 300x
Rallye Prague Revival 10.-12.4.2026, novinka

 Již dlouho přemýšlíme, že není ideální a fér mít stejné přejezdové časy pro tak různorodé automobily, jaké jsou nyní ve startovním poli revivalů. Například sériová Lada s 65 HP  a Sierra Cosworth s 200 a více HP.

 Jelikož naše výpočetní středisko v čele s Petrem Holým bravurně zvládá součty při revivalech a Petrem nám bylo řečeno, že i rozdílní přejezdové časy by šlo zajistit, zkusíme zkušebně při jarní Rallye Praha Revival přejezdové časy dle rozdělení do výkonnostních skupin. Při této premiéře to bude vždy pouze jeden přejezd denně a to delší jak 50km.

 Vozy jsme dle výkonu rozdělili do čtyř skupin / více už nezvládáme/, které jsou i barevně odlišené, nejslabší bude červeně, dále černě, zeleně a modře. Na jízdním výkaze bude vždy základní čas, jako je běžně, ten platí pro černou skupinu a další skupiny tam budou mít plus či mínus minuty k přejezdu, viz vzor. O to, o kolik budete mít přejezd kratší či delší, o to krátíte či prodlužujete čas mezi TC A a TC B, čas uvedený na jízdním výkaze je opět pro černou skupinu. V praxi to znamená, že odjezd z TC B bude opět po minutě.

Viz příklad z karty –

Čas mezi TC 13A a 13B je 18 minut, pokud mám vůz v zelené skupině, tak prodlužuji čas o dvě minuty o které jsem měl přijet dříve do TC 13A. To znamená, že mám čas 20 minut. Jasné, né?

 

SKUPINA

TŘÍDY

VŮZ, PŘÍKLAD

CCA VÝKON

 

 

1,2,5

LADA 2105

65HP

 

 

3,6,9

OPEL GSI 8V

115HP

 

 

4,7,10

TOYOTA C. GTI

125HP

 

 

8,11,12

P 309 GTI 16V

150HP

 

 

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007