poptávka
Koupím vůz Škoda Fabia R5.Možno bourány nebo vrak bez SPZ.Tel.704386992.
nabídka
Prodám skoda 130rs na vrchy.
nabídka
Prodám trubkový šroubovaný bezpečnostní rám do Clia 3 sport, montáž bez nutnosti vaření a demontování přístrojové desky, k sedákům Recaro.Profi výroba.Cena 15tis.
nabídka
ALFA ROMEO NORD motor 1,6 až 2L, nová sada vaček 322° x 318° Hollow body 18mm.
nabídka
LADA SAMARA - prvotřídní díly pro stavbu motoru 1,3 a 1,5L. Kované písty K/S 2kroužky-H ojnice hlava velké ventily-vačka 328/11,8 plus klikové hřídele 1,3-1,5-1,6L bloky motoru - 16V hlava atd.
nabídka
Citroen Saxo VTS - Náhradní díly
Plastový bodykit, nápravy, plechařina a další díly.
Motor už nemám.
poptávka
Koupím Škoda Octavia WRC nebo Fabia wrc.tel.704386992.
nabídka
Disky ATS 7×13 ET5 rozteč 4×108 Ford/Peugeot/3 široké paprsky. 608 889 516
poptávka
Koupím startovné do Mostu
nabídka
Up for sale is S14 M3 2.5 engine
This engine, I bought it working and I did a deep revision. Has the Group A
specification, but the airbox (prepared for 8 injectors) and Exhaust
manifold are DTM
poptávka
Koupiím 30L bep.nádrž-může mít propadlou homol.
poptávka
Koupím závodní převodovku pro Ford Escort RS2000 MTX-75 rv.91+
nabídka
Nabízím spolehlivý závodní vůz Škoda Favorit L/A, otestováno do třídy Legend, homologace A/N 5373, přidělené R-kové RZ. Vůz nebyl nikdy havarován, bezpečnostní rám dle přílohy J. Nový motor o obsahu 1400 cm3, výkon 130 hp (kovaná klika, kované ojnice… stavba p. Ertl 6/2021), karburátor, rozdělovač – dle pravidel ČMPR, svody 4 do 1, sportovní výfuk laděný s motorem pro maximální výkon, převodovka 6 ti kvalt Kalmar po kontrole(bezsynchronní, přímý zub) nová spojka, poloosy po kontrole a repase bez špéry, vpředu nové brzdové destičky Ferodo DS 3000, vzadu kotoučová brzda po repas třmenů a nové destičky Ferodo DS 2500 včetně hydraulické ruční brzdy, tlumiče Protlum po kontrole a repase u p. Křístka, strmé řízení, tvrdé uložení přední nápravy, nové čepy řízení, nové palivové čerpadlo Facet, nová baterie. Úprava náprav na štefty kol a matky k uchycení disků, nová ložiska.
Interiér původní, udržovaný, sedačky s 6ti bodovými pásy s prošlou homologací, komunikace s napájením 12V, lampička spolujezdce, zásuvka 12 V, odpojovač, ventilátor samostatně spínaný, 2x hasicí přístroj s platnou revizí, povinná výbava a rezerva s uchycením na rychlopopruh…klič na kola v držáku….
K vozu jsou 4 kola 14“ s pneu Yokohama mokrá směs, 4 kola 14“ s pneu Yokohama střední směs, 2 kola 14“ s pneu měkká směs, 2 kola 14“ s pneu Hankook tvrdá směs. Dále 4 disky Speedline 15“ s pneu Pirelli (střední a měkká směs – ujeto cca 300 km), náhradní 1 ks pneu Pirelli 15 “ a 4 disky 15“ 7x15 Titan. Možno i 4 disky 13“ s pneu Pirelli na závody do vrchu.
Vůz prošel v 6/2021 důkladnou kontrolou a repasí u p. Ertla, je ve vynikajícím TOP stavu, průběžně udržován ve výborné kondici. Velice spolehlivý a přitom rychlý vůz, v rámci ČMPR v roce 2020 obsadil celkově ve své třídě H5 druhou - stříbrnou příčku! Při závodech tohoto poháru byl 2x na 2. místě, jednou na 3. místě. Z celkových 14 startů vozu byl 6x „na bedně“ a jen jedno odstoupení z důvodu vadného alternátoru (https://www.ewrc-results.com/profile/15571-zdenek-matas/ , https://www.youtube.com/watch?v=3hWp-Qpz6oA, https://www.youtube.com/watch?v=io-onr6v8zY )!
Starty byly v rámci Rallye Legend, Rallye pravidelnosti, ČMPR a dalších podniků, po úpravě možno otestovat i do mistrovství historiků, kde úspěšně startoval s předchozím majitelem. Možnost s vozem startovat v závodech EDDA cup, Triola, Krušnohorský pohár, Rallye HK, Amatér rallye atd.
Cena k jednání 395.000,-Kč, prodej z osobních důvodů. Jen sednout a závodit, bez dalších nutných investic možno odjet až 1500 ostrých kilometrů!
nabídka
Nabízím jedinečný závodní exemplář - Škoda Favorit sk. „A“, stavba p. Ertl.
Jedná se o závodní vůz na běžných RZ s bezpečnostním rámem vlastní výroby dle přílohy J bez homologace, zasahující až do motorového prostoru, tedy zpevňující auto proti propružení karosérie a zároveň velmi bezpečný rám při případné havárii. Auto nebylo nikdy bourané, je osazeno nově postaveným motorem Škoda o objemu 1500+ cm3, výkon cca 160hp (stavba tohoto originálního motoru p. Ertl 8/2021…kovaná klika, kované ojnice), chladič oleje Mocal, sání kit car + weber 45DCOE, svody 4 do 1, sportovní výfuk laděný s motorem pro maximální výkon, převodovka 6 ti kval Hewland po kontrole (bezsynchronní, přímý zub), spojka cca 100 km, poloosy Spidam bez špéry, velké brzdy vpředu Alcon 305 mm, chlazené, dělené tl. 30 mm, zadní brzda kotoučová o průměru 245 mm, hydraulická ruční brzda, tlumiče Protlum s nádobkou na seřízení tlaku dle povrchu a počasí (kontrola a repase v roce 2020), tvrdá a přesná přední náprava, vyztužená, tvrdé silentbloky (trubkový ramena, unibal, jedna stejná náprava v hodnotě 20.000,-Kč k vozu), zadní náprava vyztužená, strmé řízení. Všechny dveře jsou lehké ( potažené hliníkem ) všechny body karoserii jsou originál ( uchycení náprav atd.). Ve voze je lehká gelová baterie.
Interiér udržovaný, poflokovaná přístrojovka s přístroji dle sk. A, sedačky s platnou homologací a s 6ti bodovými pásy s prošlou homologací, komunikace s napájením 12V, lampička spolujezdce, zásuvka 12V, odpojovač, ventilátor samostatně spínaný, signalizace omezovače otáček, 2x hasicí přístroj s držákem, střešní větrací kaplička kit car, povinná výbava uložená ve vozidle včetně místa na rezervu.
K vozu jsou 4 kola Speedline asfalt s pneumatiky Michelin (2xSA 20 a 2x novější R 11), 2 kola Speedline šotolinové s pneumatiky TOYO R1R na mokro a další 2 tyto pneu na běžném ráfku. Dále 4 kola BRAID úplně nové, ještě nepoužitá a pneu 2x Yokohama střední směs-nové a 2x Hankook tvrdá směs-nové dále 2 ks pneu Cooper měkká směs na běžném ráfku – ujeto cca 10 km a 2x starší pneumatika Michelin SA 00 a 1x rezervní SA 20 prořezaná.
Vůz kam přijel, tam získal „bednu“ (pokud to prodávající - řidič nepopletl), Triola, Krušnohorský pohár, Rallye HK….možno startovat v závodech do vrchu EDDA cup či ČMPR ve třídě A2. (https://www.youtube.com/watch?v=h6skN3iflY0 čas 23.55, 24.18 a 24.50)
Cena k jednání 395.000,-Kč, prodej z osobních důvodů. Jen sednout a závodit, bez dalších nutných investic.