Vítejte

Novinky

aktualizováno | 09.03.2015 14:30:54 | Dawe

Dnes nám přišel email od dalšího nového "snad spokojeného" zákazníka

Delší dobu jsem hledal vhodné rodinné MPV jako ojetý vůz a na základě doporučení odborníka jsem nakonec zakoupil Citroën C8 z roku 2008, zrovna v nepříliš rozšířené kombinaci s motorem 125kW a automatickou převodovkou.

Vozidlo bylo oproti mnoha jiným nabízeným C8 v pěkném stavu, pro výchozí servis těch několika málo věcí mi byl doporučen autoservis Patera Citroën.

Do servisu jsem předával auto spolu se seznamem věcí, které by měly být určitě opraveny (zadní brzdy a ruční brzda, klimatizace, rozvody) a spoustou dalších drobností, jako drobná poškození karoserie, interiéru, doplnění některých dílů, jako čerstvý majitel C8 jsem přidal i mnoho dotazů,  jednalo se o seznam věcí celkem na stránku A4.

Navzdory předchozí důkladné prohlídce odborníkem před koupí vozu v servisu přeci jen odhalili již první den další závadu - velké vůle předních ramen - kulových čepů (typické pro tento vůz), kontaktovali mě a navrhli možná řešení, rozsah opravy byl tedy rozšířen i o tuto věc, dokonce bez vlivu na celkovou dobu opravy.

Kromě uvedených větších oprav a údržby se servisu podařilo vyřešit k mé plné spokojenosti i další drobné věci, které by v běžném značkovém servisu řešili mnohem dražším a komplikovanějším způsobem, nebo by se jimi nezabývali vůbec. Nebyl vůbec problém použít některé starší díly, které jsem dodal sám, mnoho jich dokonce obstarali přímo sami a použili na opravy a doplnění.

Po celý týden, který bylo auto v opravě, jsem s nimi průběžně komunikoval a upřesňoval různé detaily, vše probíhalo naprosto bezproblémově a k mé cekové spokojenosti.

Auto bylo připraveno k vyzvednutí v předem dohodnutém termínu, přitom rozsah prací, které se podařilo stihnout, byl o poznání větší. Mnoho drobností, na které jsem se spíše zatím jen ptal,  rovnou vyřešili a doplnili za nejvýhodnější možné ceny. Při převzetí jsem dostal ještě několim dobrých doporučení týkajícíh se dalšího provozu a údržby tohoto vozu, se kterým jsem měl zkušenosti pouhých cca 14 dnů, tedy byly pro mne velmi cenné.

Z přístupu zaměstnanců servisu je naprosto jasné, že těmto vozům velmi dobře rozumí, dokáží si poradit v podstatě s čímkoliv a zajistit tak pro zákazníka komplexní servis. Pokud bych tvrdil, že tato auta znají v servisu Patera Citroën v podstatě nazpaměť, nebylo by v tom ani moc nadsázky.

Závěrem nezbývá než konstatovat, že svým přístupem a kvalitou odvedené práce si získali dalšího spokojeného zákazníka - majitele vozu Citroën, se kterým k nim budu nadále rád jezdit, i když to není rozhodně nejbližší servis vozů této značky, na který bych se mohl obrátit.

Jan Opluštil, Kralupy nad Vltavou.

 

aktualizováno | 13.10.2010 10:32:29 | Dawe

 Vážení zákazníci od dneška nás také najdete na facebooku pod názvem Patera Citroen.

 Tak neváhejte a přidejte si nás.

 

 odkaz zde: http://www.facebook.com

Designed & powered by Jan Frank © 2007